افغان تمپلیت

قالب های رایگان برای وبلاگ نویسان

افغان تمپلیت

قالب های رایگان برای وبلاگ نویسان

قالب خزان برای بلاگفا

سلام

این هم قالب سوم من برای شما نام این قالب خزان می باشد. این قالب برای استفاده در سیستم بلاگفا می باشد.

قالب رایگان

نمای کلی:
با کلیک در اینجا می توانید نمایی کلی از این قالب را ببینید.

نکته: برای دانلود قالب از نمای کلی بعد از اینکه صفحه باز شد از منوی view گزینه source را بزنید و متن این قالب را در قسمت ویرایش قالب خود کپی کنید و دکمه ثبت و بازسازی را بزنید.

دانلود نسخه zip شده:
با کلیک در اینجا هم می توانید نسخه zip شده قالب را دانلود کنید.

نظرات 4 + ارسال نظر
مریم سه‌شنبه 24 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 11:32 ب.ظ http://www.behtarinbahane.blogsky.com

سلام علی اقا
خوبی
واقعا وبلاگ جالبی به هم زدی
این قالبی ام که تو این پست گذاشتی حرف نداره
خیلی قشنگه
راستی لینکتو گذاشتم
امیدوارم همیشه موفق باشی
قربانت مریم

مریم شنبه 28 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 07:22 ب.ظ http://www.behtarinbahane.blogsky.com

سلام علی اقا
خوبی
می خواستم بگم من آپم
اگه خواستی یه سر بزن(عصبانی)
البته اگه خواستی
بای

پویا چهارشنبه 15 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 03:45 ب.ظ

سلام جناب عطایی خسته نباشید..می خواستم خدمتتون عرض کنم من از قالبتون با کمی تغییر در وبلاگم استفاده کردم.پیروز باشین

زهرا چهارشنبه 19 دی‌ماه سال 1386 ساعت 01:41 ق.ظ http://javane2007.blogfa.com/

سلام علی آقا مثله اینکه راضی نبودی . قالب رو تغییر بدم آیشواریا رو می گم نشد که نشد کل وب رو به هم می ریخت تازه بلاگفا هم قبولش نمی کرد .
به هر حال خزان رو گذاشتم . اینم قشنگه . البته بازم بلاگفا قبولش نمی کرد مجبور شدم این یکی رو هم تغییر بدم .
خیلی گلی راضی باشی ها !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد