افغان تمپلیت

قالب های رایگان برای وبلاگ نویسان

افغان تمپلیت

قالب های رایگان برای وبلاگ نویسان

قالب خزان برای بلاگ اسکای

سلام

این هم قالب خزان که قول داده بودم برای بلاگ اسکای ترجمه کنم

قالب بلاگ اسکای

نمای کلی:
با کلیک در اینجا می توانید نمایی کلی از این قالب را ببینید.

نکته: برای دانلود قالب از نمای کلی بعد از اینکه صفحه باز شد از منوی view گزینه source را بزنید و متن این قالب را در قسمت ویرایش قالب خود کپی کنید و دکمه ثبت و بازسازی را بزنید.

دانلود نسخه zip شده:
با کلیک در اینجا هم می توانید نسخه zip شده قالب را دانلود کنید.

نظرات 2 + ارسال نظر
علی جمعه 18 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 11:15 ق.ظ http://irtik.blogsky.com

من از قالب شما در وبلاکم استفاده میکنم
لطفا لینک وبلاگم را به عنوان یک وبلاگ دانلود انواع نرم افزار قرار دهید

زهرا پنج‌شنبه 20 دی‌ماه سال 1386 ساعت 12:54 ق.ظ http://javane2007.blogfa.com/

سلام آقایون عطایی خوبین ؟
ممنون که بهم سر زدین .
و از اینکه قالبی رو که استفاده کردم تغییر دادم ناراحت نشدین مرسی هزار بار .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد